Thursday 24 September 2009


 "Ayah..Aku Rindu Padamu"

 

Ayah..aku rasa sunyi

sejak kehilanganmu

di dunia ini

di saat ku meniti

kejayaan ini

 

Ayah..aku menyanjungi

jasamu yang terlalu

agung buatku

tak dayaku membalas

jasa dan budimu

 

Tanpa kamu

hilanglah haluan hidupku

terasa siksanya di jiwa ini

tak dapatku

membalas jasamu

di dunia ini

 

Di pagi raya

ku pohonkan

kemaafan keinsafan

ku doakan

agar rohmu

dicucuri rahmat Ilahi

oh ayah...

 

Tanpa kamu

hilanglah haluan hidupku

terasa siksanya di jiwa ini

apapun aku

tetap redha

apa yang mendatang

 

Di pagi raya

ku pohonkan

kemaafan keinsafan

ku doakan

agar rohmu

dicucuri rahmat Ilahi

oh ayah...

 

Ayah..aku rasa sunyi

sejak kehilanganmu

di dunia ini

di saat ku meniti

kejayaan ini

 

Ayah..aku menyanjungi

jasamu yang terlalu

agung buatku

di hari raya ini

ku merinduimu...

2 comments:

  1. lyric yang menyentuh hati..
    abah... rindunya...
    syukurlah abh masih ada lagi...

    ReplyDelete